понеділок, 9 жовтня 2017 р.

Мій дебют!

Усім привіт!

     Мене звуть Оля. Проживаю біля невеликого, але дуууже прекрасного міста Ковель, що на Волині. За професією учитель, а на даний час просто мама в декреті:) Останній навчальний рік перед відпусткою мені дали вести у школі трудове навчання у дівчат паралельно з хімію (мій основний предмет)... І тут почались виставки та конкурси на які потрібно щось представити від школи. У пошуках цікавих ідей та їх виконанні пройшов час, але натхнення і запал до творчості залишились. Та ось народився мій синочок і від бездіясьності просто почав їхати дах! Звичайно, згадавши про свої додекретні вродобання помаленьку почала щось робити, то листівку на день народження, то запрошення на весілля, то книгу побажань...
        Скрапбукінгом цікавлюсь близько двох років. Багаж робіт не дуже великий. І сьогодні поділюсь з вами однієєю з них. Це книга побажань на весілля. В оформленні використовувала чіпборд, квіти ручної роботи та янгола із холодного фарфору





З цією роботою хочу прийняти участь у завданні від http://club-dnepr.blogspot.com/2017/10/142_4.html 
Спонсор цьго завдання http://valeo.com.ua/
Усім дякую за увагу:)


Немає коментарів:

Дописати коментар